Keller & Kalmbach GmbH
Language

Kariéra

Mezinárodní společnost – dodavatel spojovacích součástí a specialista řešení v oblasti C-Parts Managementu, hledá vhodného kandidáta na pozici:

Head of Customer Service / CZ

 

Nabízíme:

  • HPP na dobu neurčitou
  • zajímavou práci v dynamickém pracovním kolektivu
  • podporu a zázemí významné mezinárodní společnosti
  • motivující mzdové ohodnocení odpovídající nárokům pozice
  • pracoviště v Praze, nepravidelné pracovní cesty i mimo ČR
  • laptop, mobilní telefon
  • nástup možný ihned


Požadujeme:

  • VŠ vzdělání obchodního, nebo technického směru
  • praxi na obdobné pozici v obchodní firmě s technickým produktem (min. 4 roky)
  • zkušenost s vedením a motivací pracovníků
  • zkušenost s řízením a optimalizací vnitřních procesů
  • zkušenost s projektovým řízením
  • zkušenost v jednání s klíčovými zákazníky
  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • systémový přístup, analytické myšlení, samostatnost, zodpovědnost
  • pokročilou uživatelskou znalost MS Office, ERP (např. SAP, pA)
  • schopnost komunikace a spolupráce v prostředí mezinárodní firmy
  • velmi dobrá znalost AJ (min.B2)


Pracovní náplň:

  • vedení týmu a koordinace činností pracovníků Customer Service
  • řízení a koordinace činností procesu realizace obchodního případu
  • naplňování obchodní strategie a cenové politiky
  • zajišťování obchodní podpory a informačního servisu klíčovým zákazníkům
  • implementace a podpora nových interních projektů
  • úzká spolupráce s obchodním týmem, podpora akviziční činnosti
  • spolupráce s mateřskou společností, harmonizace činností


V případě zájmu, prosíme o zaslání Vašeho strukturovaného životopisu v českém a anglickém jazyce na adresu:
eva.stefanova@keller-kalmbach.com.

 




Mezinárodní společnost – dodavatel spojovacích součástí a specialista řešení v oblasti C-Parts Managementu, hledá vhodného kandidáta na pozici:

Samostatný nákupce / Purchaser


Nabízíme:

  • HPP na dobu neurčitou
  • zajímavou práci v dynamickém pracovním kolektivu
  • podporu a zázemí významné mezinárodní společnosti
  • motivující mzdové ohodnocení odpovídající nárokům pozice
  • pracoviště v Praze, nepravidelné pracovní cesty i mimo ČR
  • laptop, mobilní telefon
  • nástup možný ihned


Požadujeme:

  • VŠ/SŠ vzdělání technického, nebo obchodního směru
  • praxi na podobné pozici v technických oborech – ideálně nákup, logistika, obchod 
  • výborné obchodní, komunikační a vyjednávací schopnosti 
  • systémový přístup, analytické myšlení, samostatnost, zodpovědnost 
  • dynamickou a obchodně zdatnou osobnost s potenciálem rozvoje
  • týmového hráče se schopností spolupráce v prostředí mezinárodní firmy
  • velmi dobrá znalost AJ, případně NJ (min. B2)
  • pokročilou uživatelskou znalost MS Office, ERP (např. SAP, pA)


Pracovní náplň:

  • spolupráce s dodavateli, vyjednávání nákupních a dodacích podmínek
  • spolupráce s oddělením nákupu HQ, koordinace a komunikace interních požadavků
  • podpora akviziční činnosti obchodního týmu, příprava projektových nabídek
  • samostatné vedení nákupní agendy, realizace jednotlivých obchodních případů nákupu
  • udržování databáze dodavatelů a zboží, spolupráce na řízení a optimalizaci zásob
  • implementace a podpora nových interních projektů


V případě zájmu, prosíme o zaslání Vašeho strukturovaného životopisu v českém a anglickém jazyce na adresu:
eva.stefanova@keller-kalmbach.com.

 


Keller & Kalmbach s.r.o. | Vážská 845 | CZ-196 00 Praha 9 | Tel.: +420 222 747 021 | info.cz@keller-kalmbach.com