text.skipToContent text.skipToNavigation

Univerzální platforma pro transparentní řízení a optimalizaci procesu zásobování materiálem

Řešení, které funguje.

Pro interní převody zásob nebo externí nákupní procesy

Platforma Logtopus® nabízí rozšiřitelnou automatizaci procesu optimalizace v kombinaci s nejrůznějšími systémy spouštění objednávek. Ať už ji nasadíte v nákupu nebo přímo v místě spotřeby, platforma vám poskytne jasný a rychlý přehled o položkách, skladových pohybech a stavu objednávek nebo senzorů.

Nezávislé

Integrace všech dodavatelů a materiálů
Jednoduchá integrace všech spouštěcích systémů
Cloudové řešení
Lze používat bez vlastních IT zdrojů

Multifunkční

Automatická evidence požadavků v centrálním skladu nebo na montážní lince
Automatické hlášení dodavatelům
Jednoduchá integrace s ERP (API)
Lze použít pro interní i externí procesy

Transparentní

Přehledný řídicí panel se všemi parametry a KPI
Přehled spouštěcích systémů se všemi souvisejícími informacemi
Konfigurované filtry pro rychlý přístup
Podrobný přehled o všech pohybech zboží ve skladu a na lince

Inteligentní

Optimalizace skladového množství, výdejního množství nebo objednávací úrovně a rychlá eliminace neobrátkových položek.  
Přímé spuštění procesu změny díky volitelným změnovým paramentrům
Snadná integrace dalších produktů a dodavatelů

Logtopus® dokáže víc, než si myslíte. Rádi vám při osobní konzultaci ukážeme, jak zjednoduší vaše procesy a jak velký je potenciál úspor. Klikněte na tlačítko níže, které vás přesměruje na oficiální domovskou stránku Logtopus®. Tam najdete další informace o systému Logtopus®.