labelLOG®
Spuštění objednávky: naskenování prázdných zásobníků (QR kód) pomocí mobilního telefonu
U systému labelLOG® dochází k iniciaci požadavku a jeho odeslání přes smartphone – jednoduše naskenováním QR kódu na etiketě. Data se prostřednictvím aplikace odešlou do systému eLogistics společnosti Keller & Kalmbach a tam se zpracují. Systém labelLOG® si tedy vystačí nejen bez RFID tagů a řídicí jednotky, ale umožňuje i připojení dodavatelů třetích stran. Používá se zejména tam, kde je (dosud) požadováno spouštění požadavku jednotlivým úkonem, bez automatizace. Tj. pokud sami provedete objednávku, přijmete zboží a chcete je naskladnit. Systém labelLOG® dává smysl i tehdy, pokud jsou požadavky většinou nepravidelné, nebo v případě dodávek nadrozmětného zboží.
1. Zboží je uskladněno v zásobnících v rámci jedno-, dvou-, nebo vícezásobníkového systému
2. Zboží je možné jednoznačně identifikovat prostřednictvím etikety s QR kódem
3. Jakmile je to zapotřebí, lze naskenovat QR kód prostřednictvím příslušné aplikace a přenést jej do systému eLogistics
4. Objednávka je doručena příslušnému uloženému dodavateli
5. Zboží je doručeno dodavatelem na vlastní odpovědnost
6. Následně dojde k naplnění zásobníků
- Odpadá přeprava prázdných obalů
- Rychlejší dodávky než u klasického systému Kanban, neboť je možné zakázku ihned předat
- Možnost každodenních dodávek díky balíkové službě
- Zboží nemusí být určeno ke skladování v zásobnících
- Je možné nadále využívat stávající infrastrukturu \(regály, zásobníky\)
- Připraveno pro dodavatele z třetích stran, neboť labelLOG® představuje 100procentní systém eLogistics
- K dispozici je možnost přenášet data přímo k vám nebo do vašeho ERP systému
- Cenově výhodné řešení
Systém Logtopus vám umožňuje automaticky zpracovat požadavky na doplňkové dodávky s pomocí dalších dodavatelů nebo prostřednictvím interních zásobovacích skladů. Toto řešení je možné díky standardizovaným rozhraním bez problémů propojit s vaším ERP systémem.