dropLOG®
Spuštění objednávky: Vložení prázdného zásobníku do RFID boxu
Systém dropLOG® spustí objednávku po vložení prázdného zásobníku do RFID boxu. každý zásobník je označen unikátním RFID štítkem a umožňuje tak identifikovat individuální požadavky zákazníka na danou položku. Dodávané množství můžete určit individuálně pro každý box. Integrované LED kontrolky a displeji na víku RFID boxu vám poskytují vizuální potvrzení objednávky/zpětnou vazbu. Kdykoli je možné přidat nové zboží do stávajícího systému.
- Systém založený na principu Kanban se dvěma zásobníky
- K vytvoření objednávky dochází vložením prázdného zásobníku do boxu s RFID čipem
- K zaslání dat pro objednávku do K&K dochází prostřednictvím sítě GSM
- Identifikace a zkouška instalovaného transpondéru
- Použití v centrálním skladu nebo přímo v místě montáže
- RFID box má kapacitu pro více než 100 zásobníků
- Robustní a jednoduchý systém pro operativní použití
- Možnost vzdálené údržby systému
- Optická podpora pracovníků pomocí LED ukazatelů
- Vymytí a nové oštítkování zásobníků před každou dodávkou
Systém Logtopus vám umožňuje automaticky zpracovat požadavky na doplňkové dodávky s pomocí dalších dodavatelů nebo prostřednictvím interních zásobovacích skladů. Toto řešení je možné díky standardizovaným rozhraním bez problémů propojit s vaším ERP systémem.