moveLOG®
Spuštění objednávky: Průchod prázdných zásobníků bránou RFID
Systém moveLOG® při průchodu prázdných zásobníků bránou RFID spustí objednávku. Každý zásobník je označen jednoznačným RFID kódem a umožňuje tak identifikovat individuální požadavky zákazníka. Zejména při velkokapacitních překládkách nebo u velkoplošných výrobních hal vám systém moveLOG® může pomoci snížit vaše investiční a procesní náklady. Dodávané množství můžete určit individuálně pro každý transpondér. Díky integrovaným kontrolkám LED a displeji na bráně RFID obdržíte optickou zpětnou vazbu, resp. potvrzení objednávky.
- Systém založený na principu Kanban se dvěma zásobníky
- Spuštění objednávky průchodem prázdných zásobníků bránou RFID
- Možnost rezervace dodávky cizího zboží
- Zaslání dat objednávky do K&K prostřednictvím sítě GSM
- Identifikace a zkouška instalovaných transpondérů
- Použití v centrálním skladu nebo přímo v místě montáže
- Úspora místa díky implementaci na centrálním místě ve výrobním provozu
- Možnost vzdálené údržby systému
- Optická podpora pracovníků pomocí ukazatelů LED
- Vymytí a nové etiketování zásobníků před každou dodávkou
Systém Logtopus vám umožňuje automaticky zpracovat požadavky na doplňkové dodávky s pomocí dalších dodavatelů nebo prostřednictvím interních zásobovacích skladů. Toto řešení je možné díky standardizovaným rozhraním bez problémů propojit s vaším ERP systémem.