parkLOG®
Spuštění objednávky: Umístěním prázdného zásobníku na podložku s funkcí RFID
parkLOG® spustí při odstavení prázdného zásobníku na podložku s funkcí RFID objednávku. Každý zásobník je označen etiketou s jednoznačným RFID kódem a umožňuje tak identifikovat individuální požadavky zákazníka. Dodávané množství můžete určit individuálně pro každý transpondér. Prostřednictvím integrovaného ukazatele LED na podložce RFID a také pomocí displeje na straně regálu získáte optické potvrzení objednávky.
- Systém založený na principu Kanban se dvěma zásobníky
- Spuštění objednávky umístěním prázdného zásobníku na podložku s funkcí RFID
- Zaslání dat objednávky do K&K prostřednictvím sítě GSM
- Identifikace a zkouška instalovaného transpondéru
- Použití v supermarketu nebo na montážní lince
- Úspora místa díky využití horních polic v regálu
- Možnost vzdálené údržby systému
- Optická podpora pracovníků pomocí ukazatelů LED
- Vymytí a nové etiketování zásobníků před každou dodávkou
Systém Logtopus vám umožňuje automaticky zpracovat požadavky na doplňkové dodávky s pomocí dalších dodavatelů nebo prostřednictvím interních zásobovacích skladů. Toto řešení je možné díky standardizovaným rozhraním bez problémů propojit s vaším ERP systémem.